Vol 3, No 2 (2015)

September

Table of Contents

Articles


Abdul Aziz, Prodi PEP PPs UNY, Indonesia
Zuhdan Kun Prasetyo, FMIPA Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
99-111

Abdullah Syifa, Prodi Penelitian dan Evaluasi Pendidikan, Indonesia
Kumaidi Kumaidi, Universitas Muhammadiyah Surakarta, Indonesia

PDF
112-122

Halimin Halimin, SMA Negeri 1 Siotapina, Buton Sulawesi, Indonesia
Heri Retnawati, Fakultas Matematika dan Ilmu Pengetahuan Alam Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
123-133

Juwita Merdja, Universitas Flores, Indonesia
Haryanto Haryanto, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
134-145

Marianus Supar Jelahut, Prodi Penelitian dan Evaluasi Pendidikan PPs UNY, Indonesia
Suyata Suyata, Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
146-156

Noviana Noviana, Program Studi Penelitian dan Evaluasi Pendidikan PPs UNY, Indonesia
Badrun Kartowagiran, Fakultas Teknik Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
157-166

Petrus Redy Partus Jaya, Prodi PPs UNY Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Badrun Kartowagiran, Fakultas Teknik Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
167-178

Soffan Nurhaji, Prodi PEP Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Haryanto Haryanto, Fakultas Teknik Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
179-190

Sri Wahyuni, Prodi Penelitian dan Evaluasi Pendidikan Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia
Djemari Mardapi, Fakultas Teknik Universitas Negeri Yogyakarta, Indonesia

PDF
191-201

Editorial

Front Matter (Cover, Editorial Board, Table of Content)

 

PDF